| |
|
|
| |
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΕΛΕΤΗ
για παιδιά Δημοτικού, με στόχο την ανάπτυξη μεθοδικότητας, υπευθυνότητας και αυτονομίας.
|
|
| |
ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
για τη βελτίωση της λεπτής και αδρής κινητικότητας, της συγκέντρωσης και του συντονισμού.
|
|
| |
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ
για τη συναισθηματική ισορροπία και την ενδυνάμωση της οικογένειας.
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
και ειδική διαπαιδαγώγηση για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, ΔΕΠΥ ή δυσλεξία.
|
|
| |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ
και πρώιμης παρέμβασης, με εκπαιδευτικές δραστηριότητες και έγκαιρη αξιολόγηση.
|
|
| |
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
από εξειδικευμένους επιστήμονες για έγκαιρη ανίχνευση και στοχευμένη υποστήριξη κάθε παιδιού.
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
για την ενίσχυση του λόγου, της επικοινωνίας και της φωνολογικής επίγνωσης.
|
|
| |
ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
εξατομικευμένα και στοχευμένα, για ενίσχυση δεξιοτήτων, αυτοπεποίθησης και λειτουργικότητας.
|
|
| |
ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
για συναισθηματική ισορροπία, αυτογνωσία και ενδυνάμωση παιδιών, εφήβων και γονέων.
|
|
| |
|
|
|